Bieze Food Group B.V.
0
Bieze Food Group B.V.
FR
  • Dutch
  • English
  • Home
  • À propos de nous
  • Marques
  • Inspiration
  • Carrière
  • Nous Contacter
  • s'identifier
  • Show prices: Excl. tax
  • FR
    • Go back
    • Dutch
    • English
  1. Home
  2. Service client
  3. Retours

Retourneren



Kan ik mijn bestelling retourneren?


Voldoet de bestelling niet aan je verwachtingen, heb je een verkeerd product ontvangen of wil je je aankoop om een andere reden niet houden? Dan mag je je bestelling binnen acht dagen na ontvangst aan ons retourneren. Uiteraard moeten de producten die je retourneert, onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Als de geleverde producten bij ontvangst gebreken vertonen, vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 32(0)50 55 00 10, zodat we samen met jou naar een oplossing kunnen zoeken. Producten uit de opruiming en klantspecifieke artikelen zijn uitgesloten van recht van retour.

Retourneren

Producten terugbrengen

Breng je bestelling binnen acht dagen na ontvangst kosteloos terug naar ons distributiecentrum in Nijkerk. Het voordeel van terugbrengen is dat je geen verzendkosten betaalt voor het retourneren van je aankoop.

Producten terugsturen

per post Ben je niet in de gelegenheid om je bestelling terug te brengen? Stuur het product dan naar ons op. Meld je retournering altijd eerst binnen acht dagen na ontvangst bij ons aan via deze pagina. Vul het formulier online in en druk op Verzenden om het naar ons te sturen. Print het ingevulde formulier vervolgens uit en voeg het bij de producten die je terugstuurt. Zo zijn wij alvast op de hoogte en kunnen we je retourzending na ontvangst snel verwerken. Geef je retourpakket vervolgens af bij PostNL of een andere vervoerder. Heb je hulp of advies nodig bij het terugsturen van je bestelling? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 31 (0)33 247 71 00.

Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug?

Uitbetaling

Je aankoopbedrag wordt altijd via ons hoofdkantoor in Nijkerk op je bankrekening teruggestort. Je krijgt je geld dus niet contant terug.

Krijg ik de verzendkosten terug?

Of je nu een complete bestelling retourneert of slechts één product: zowel de verzendkosten voor het opsturen van je bestelling als die voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Je krijgt dus wel je aankoopbedrag terug, maar niet de verzendkosten (tenzij je hierover andere afspraken hebt gemaakt met onze klantenservice). De kosten voor de retournering moet je bovendien zelf verzorgen.

Verfijn op kenmerk

Be Food

Monnikenwerve 119-121
8000 Brugge
Belgique

T: +32 (0) 50 55 00 10
E: info@befoodnv.be

Information

  • Qui sommes-nous
  • Contact
  • Carrière

Bulletin d’info

mon compte

Not here before? créer un compte

Mot de passe oublié?

Haut de page