Bieze Food Group B.V.
0
Bieze Food Group B.V.
NL
  • English
  • Français
  • Home
  • Ons verhaal
  • Merken
  • Inspiratie
  • Jobs
  • Contact
  • Inloggen
  • Prijzen excl. Btw
  • NL
    • Terug
    • English
    • Français
  1. Home
  2. Klantenservice
  3. Klachten

Klachten



Ik heb een klacht. Wat kan ik doen?


We doen er alles aan om de producten die je bij ons hebt besteld, netjes en op tijd bij je af te leveren. Desondanks kan het gebeuren dat er iets niet helemaal naar wens is. Neem in dat geval contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

Neem contact met ons op

Laat onze afdeling Customer Service weten wat je klacht is. Dit kan op twee manieren:

Telefonisch

Via +31 (0)33-247 71 00, op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur

Schriftelijk

Stuur een e-mail naar info@epos-specerijen.nl. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mailbevestiging van je bericht.

En hoe nu verder?

Onze medewerkers gaan je klacht of vraag uitzoeken en doen hun best om deze naar tevredenheid op te lossen. We streven ernaar om je binnen maximaal 48 uur een antwoord of oplossing te bieden. Als het langer gaat duren, hoor je dit van ons.

Verfijn op kenmerk

Be Food

Monnikenwerve 119-121
8000 Brugge
België

T: +32 (0) 50 55 00 10
E: info@befoodnv.be

informatie

  • over ons
  • contact
  • jobs

nieuwsbrief

Mijn account

Nieuw in onze webshop? Registreren

Wachtwoord vergeten?

Terug naar boven